Social media advertising

Social Media Advertising

Hierbij gaat het om het inzetten van social platforms als Facebook, Twitter, Google+ en Instagram om uw prospects en klanten te informeren over en interesseren in nieuwe producten, diensten, evenementen etc. Veel gegevens van uw potentiele relaties zijn door bv Facebook verzameld en opgeslagen. Deze informatie kunt u vervolgens weer gebruiken om nieuwe prospects te benaderen.

Echter social media platforms hebben wel zo hun eigen voorwaardes waaraan de gebruiker zich dient te houden. Zo mag een advertentie bv maar 20% tekst bevatten en daar gaat u snel overheen.

Succesvol bezig zijn met Social Media heeft vooral ook te maken met ‘delen’. Daarom: veel informatie over het succesvol inzetten van Facebook voor business met tips en trucks vindt u terug op Fanfactor Een initiatief van Anne Raaymakers, die hiervoor haar automatisering expertise met psychologie combineert.

Social Media Advertising is ook een onderdeel dat wordt meegenomen in onze zgn. Advanced Scan. 

Klik hier voor meer informatie.

Of kijk hier voor praktijkcasussen.

van fan naar lead naar band naar klant

Uw fans of ambassadeurs kunnen dmv de juiste acties in klanten worden omgezet.